vkookrosesa

🎧vkookrosesa🎤

شروع وب نویسی من vkookrosesa💜🖤

1401/4/29 18:22
نویسنده : 🖤kook🖤🎤🎧
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من تازه به نی نی وبلاگ اومدم 

من عاشقم بلک پینک و بی تی اسم 

بایسم از بی تی اس:ویکوک یعنی:تهیونگ وجونگ کوک. 

بایسم از بلک پینک: رزیسا هستش یعنی: رزی و لیسا 

من کره لاورم 

کیدراما لاور نیستم 

عاشق رنگ بنفش و صورتی هستم 

من تک فرزندم و هیچ خواهرو برادری ندارم 😣

این خیلی باس بده♡☆

من ترکیه لاور نیستم ولی سریال هاشو دوس دارم 

خوش حال میشم همه باهم دیگه دوس بشیم

پسندها (11)

نظرات (10)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
29 تیر 01 18:33
خوش اومدی
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
ممنون
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
29 تیر 01 18:33
از اشنایی باهات خوشبختم
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
مرسی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
29 تیر 01 18:33
شیپ ویکوک و رزیسا رو دوس داری؟
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
بله
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
30 تیر 01 13:49
خیلی خوش اومدی 
و فالو شدی 
واز اشنایی باتو خوشبختم
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
ممنون 
ویـــــــکـــــوکــــ💜ویـــــــکـــــوکــــ💜
30 تیر 01 13:53
فالو شدی
☆
30 تیر 01 13:55
فالو شدی عزیزم
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
😎
دخترکــ پر از تصور♡دخترکــ پر از تصور♡
30 تیر 01 13:56
فالو.شدی
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
ممنون
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
11 شهریور 01 16:11
سلام عزیزم. خوش اومدی به نی نی وبلاگ اینجا همه با هم دوست و مثل خواهریم.
من آناهیدم. ستاره بنفش، و اسم وبلاگم هم داستان های خواهر بزرگ 11 سالست ولی در واقعیت من تک فرزندم و خواهر بزرگ خواهر و برادر خیالیم هستم
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
سلام مرسی 
از آشناییت خوشبختم 
 
Daria🌊Daria🌊
4 مهر 01 15:45
خوش اومدی کلاس چندمی؟
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
هفتم
فربدفربد
29 آبان 01 16:21
خوش به حالت همسایه ما دوستمه داداش داره اومده خونمون تلوزیونمو شکونده به همراه PS4 رفته ریست کرده اکانت 4 میلیونیمو🤣
🖤kook🖤🎤🎧
پاسخ
😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به vkookrosesa می باشد